• Hem
  • Sophantering
  • Kontakt
  • Nycklar
  • Miljopolicy
  • Stadgar
  • Vattenskada
  • Cookies
  • Garantianmalan
  • Andringsanmalan
  • Stegen

Garantianmälan

Reklamation av fel i totalentreprenad
Kvarstående och nya fel i din lägenhet som beror på färdigställandet av totalentreprenaden mellan föreningen och totalentreprenören skall anmälas i ärendesystemet HomeMaker Service.
 
Föreningen kommer att reklamera garantifel till totalentreprenören för deras avhjälpande.
 
Genom att använda HomeMaker Service innebär det att du som medlem kan följa och bevaka status av varje anmält fel.
 
Kom ihåg att nya fel av akut karaktär fortfarande skall anmälas till relevant aktör på sidan felanmälan.
 
För att göra en reklamation av fel i totalentreprenaden, gå till HomeMaker Service.
Picture
Huset

Porslinskvarteren Entréer & inpassage Förråd Tvättstuga Balkongskydd, markiser & zip-screens Takterrassen Garage & besöksparkering Bredband, TV & telefoni Brandrutin Sophantering Stege Energideklaration Felanmälan


Din lägenhet

Beställning av nycklar Felanmälan Garantianmälan Inredning Hemförsäkring Andrahandsuthyrning Förebygga vattenskada När du säljer


Ordning & trivsel

Takterrassen Stadgar & ordningsregler Kameraövervakning Hantering av ohyra Störningsjouren


Föreningen

Nyheter Miljöpolicy Årsredovisning 2020 Försäkringen Underhåll & renovering GDPR/personuppgiftspolicy Mäklarinformation Kommersiella lokaler Kontakta styrelsen


Intranätet/Nabo

Namnändringar Fakturafrågor Informationsbrev


Ansvarig utgivare: Margaretha O'Carroll
​Webbredaktör: Anne-Helene Sommarström
Personuppgiftspolicy  |  Cookies
  • Hem
  • Sophantering
  • Kontakt
  • Nycklar
  • Miljopolicy
  • Stadgar
  • Vattenskada
  • Cookies
  • Garantianmalan
  • Andringsanmalan
  • Stegen