Garantianmälan
Reklamation av fel i totalentreprenad
Kvarstående och nya fel i din lägenhet som beror på färdigställandet av totalentreprenaden mellan föreningen och totalentreprenören skall anmälas i ärendesystemet HomeMaker Service.
Föreningen kommer att reklamera garantifel till totalentreprenören för deras avhjälpande.
Genom att använda HomeMaker Service innebär det att du som medlem kan följa och bevaka status av varje anmält fel.
Kom ihåg att nya fel av akut karaktär fortfarande skall anmälas till relevant aktör på sidan felanmälan.
För att göra en reklamation av fel i totalentreprenaden, gå till HomeMaker Service.
Föreningen kommer att reklamera garantifel till totalentreprenören för deras avhjälpande.
Genom att använda HomeMaker Service innebär det att du som medlem kan följa och bevaka status av varje anmält fel.
Kom ihåg att nya fel av akut karaktär fortfarande skall anmälas till relevant aktör på sidan felanmälan.
För att göra en reklamation av fel i totalentreprenaden, gå till HomeMaker Service.