Ändra kontaktuppgifter
Vi har fått din epost och ditt mobilnummer från inskickad ansökan om inträde i vår brf. Att styrelsen kan nå ut till dig med viktig information är av yttersta vikt och vi ber dig därför att alltid hålla oss uppdaterade om dina aktuella kontaktuppgifter. Vill du av någon anledning att styrelsen inte ska ha tillgång till dina kontaktuppgifter måste du meddela styrelsen det via kontaktformuläret på hemsidan. Välj i så fall GDPR/personuppgifter som ämne och lämna detaljer i meddelanderutan. Tänk på att det kan innebära att föreningen inte längre kan fullgöra de skyldigheter vi har gentemot dig. Vi raderar medlemmars kontaktuppgifter 1 år efter utträde.
Ändringsanmälan av kontaktuppgifter ska innehålla namn, adress, lägenhetsnummer inklusive bokstav samt önskad ändring av mailadress och/eller mobilnummer.
Ändringsanmälan skickas till [email protected]
Ändringsanmälan av kontaktuppgifter ska innehålla namn, adress, lägenhetsnummer inklusive bokstav samt önskad ändring av mailadress och/eller mobilnummer.
Ändringsanmälan skickas till [email protected]
Ändra boendeuppgifter och ändring i porttelefonen
Du som är medlem kan ändra vilka som bor i lägenheten t.ex sambo, barn, inneboende etc. Vid andrahandsuthyrning meddelar styrelsen namn på hyresgästen till Fastighetsskötel. Medlemmen som hyr ut kontaktar sedan Fastighetsskötsel med de ändringar som önskas.
Det är viktigt att Boenderegistret är uppdaterad med rätt information så att föreningen har kontroll över vilka som bor i huset.
Ändringsanmälan ska innehålla namn, adress, lägenhetsnummer inklusive bokstav samt önskad ändring av vilka som flyttat/flyttat in samt vad som ska stå i porttelefonen.
Ändringsanmälan skickas till [email protected]
Det är viktigt att Boenderegistret är uppdaterad med rätt information så att föreningen har kontroll över vilka som bor i huset.
Ändringsanmälan ska innehålla namn, adress, lägenhetsnummer inklusive bokstav samt önskad ändring av vilka som flyttat/flyttat in samt vad som ska stå i porttelefonen.
Ändringsanmälan skickas till [email protected]
Ändring av namn på postboxar och tidningsställ
Du som är medlem kan ändra vad som ska stå på postboxar och tidningsställ. Du ska inte klistra upp lappar själv utan beställa en ändring. Vi vill att det ska se snyggt ut vis postboxar och tidningsställ samt att texten är tydlig.
Ändringsanmälan ska innehålla namn, adress, lägenhetsnummer inklusive bokstav samt vilken ändring du vill ha.
Ändringsanmälan skickas till [email protected]
Ändringsanmälan ska innehålla namn, adress, lägenhetsnummer inklusive bokstav samt vilken ändring du vill ha.
Ändringsanmälan skickas till [email protected]